tiistaina, toukokuuta 09, 2006

Neljä juttua

Kettuneidin turkista tarttui tämmöinen karva:

4 TYÖTÄ JOITA OLEN ELÄMÄNI AIKANA TEHNYT

1. Paimentanut lapsia, varhaisnuoria, rippikoululaisia, vammaisia ja vanhuksia leirillä
2. Istuttanut lukemattoman määrän männyn ja kuusen taimia
3. Pakannut *miljoona* ruusua
4. Korjannut palomiesten haalareita ja järjestänyt arkistoa paloasemalla


4 PAIKKAA JOISSA OLEN ASUNUT

1. Apukeittiössä (Tästä ei tila enää voi käydä paljoa ahtaammaksi)
2. Kenkälaatikossa (Opiskelijasisäpiirivitsi)
3. Kommuunimökissä (O` those hippie-times....)
4. Aitassa (Perkeleen hiiret pois mun sängystä justiinsa!)

4 TELEVISIO-OHJELMAA JOITA TYKKÄÄN KATSELLA
(tämä on muuten tosi vaikea kysymys, olen erittäin televisionkatselurajoitteinen)

1. Luonto-ohjelmat
2. Matkaohjelmat, etenkin Madventures
3. Historialliset dokumentit joissa kaivellaan joillain hyvin salaperäisillä raunioilla etc.
4. 4-d kauhisteludokumentit

4 INTERNET-SIVUA, JOILLA KÄYN PÄIVITTÄIN

1. Blogilista
2. Yle
3. Turun yliopiston kirjasto
4. Helsingin sanomat

4 LEMPIRUOKAANI

1. Tuore, lämmin ruisleipä, voita, cheddaria, savulohta ja kurkkua
2. Uunilohi sitruunalla, kalamausteella ja sitruunapippurilla
3. Hörrleinin chilivalkosipulit
4. Tuorejuustotäytteiset, grillatut herkkusienet

4 PAIKKAA JOISSA OLISIT MIELUITEN NYT

1) Laavulla
2) Punkassa karvahuovan alla miehen kainalossa
3) Hierojalla
4) Savusaunassa

4 PAIKKAA JOISSA OLEN OLLUT LOMALLA

1) Itävalta: Hohe Tauern
2) Norja: Jotunheimen
3) Moskova
4) Pariisi

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on hyvä maku.. tuli nälkä!